عاشقانه هایم برای تو
درباره وبلاگ


سلام به همه اونایی که اومدن وبلاگ ما رو بخونن .من یه دختر عاشقم که 20سالمه و یه همسر خوبه خوب دارم که 25 سالشه و این جا می خوایم عاشقانه هامونو ثبت کنیم.7/8/90 عقد کردیم اما هنوز باهم تویه یه خونه نیستیم برامون دعا کنید که زوده زود بریم سر خونه زندگیه خودمون دیگه.برا همه عاشقا آرزوی خوشبختی و سعادت داریم.در پناه بهترین دوستمون خدا

پيوندها
جملات زیبا
اس ام اس
تبادل لینک رایگان
رویای ساحل
جالب
بیا تو دانلود کن
عینک ریبن
دیجی تفریح
عشق هرگز نمیمیرد
خرید کارت شارژ
Romantic
دانلود آسان
دانلود آهــنـــگ جـــدیـــد و عـــکـــس و نرم افزار
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه هایم برای تو و آدرس weloveshack.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 157
بازدید هفته : 525
بازدید ماه : 753
بازدید کل : 65025
تعداد مطالب : 122
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
آیسین
پرشین

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 23 شهريور 1394برچسب:, :: 22:9 :: نويسنده : آیسین

 

نتیجه تصویری برای سالگرد عروسی

با آمدن تو بهترین و زیبا ترین لحظات وارد کلبه خوشبختیمان شد …
تو را از خدایی خواستم که به رحمت بی کرتنش ایمان دارم پس برایم بمان و بدان که تا بی نهایت عاشقانه دوستت دارم سالگرد ازدواجمان را به تو تبریک میگویم …

 

,عکس عاشقانه و مهربانی ولنتاین,عکس عشق و احساسی محبت امیز,عکس روز ولنتاین با متن زیبا و قشنگ,عکس روز ولنتاین مبارک,عکس تبریک ولنتاین,کارت تبریک روز ولنتاین,عکس روز 14 فوریه روز ولنتاین

 

 

جملات زیبا برای تبریک ازدواج

 

عشق نازم دوست دارم فدات شم خوشحالم که با تو هستم واقعا خوشحالم

عزیزم سالگرد قمری عقدموووووووووووووون مباااااااااااااااااااااااااااارک

واقعا خوشحالم روزی با هم عهد بستیم که عاشق ترین ها باهم بودن

تو علی وار به من عشق دادی و صبوری کردی

اما من حتی یکمم از حضرت فاطمه یاد نگرفتم

منوووووووو ببخش شرمندتم که چرا انقد اذیتت کردم

اس ام اس های تبریک تولد نوزاد ( قدم نو رسیده )

 

امسال خدا بهترین هدیه سالگرد قمری عقدمونو داد ی نی نی ناز مامان و سالم

که امروز شد 10هفته و سه روز

مامانی فداش شه امیدوارم رفتار و اخلاقش به شما بره مهربون و صبور

عکس و متن برای تبریک سالگرد ازدواج به همسر

::
همسر با وفایم من برای همسفر شدن با تو ، از تمام دلبستگی‌هایم گذشتم
حال منم و یک بغل پر از گلهای عاشقی
تو وعده سبزشدن دل کویر مرا دادی و بغض بی پایان مرا فرونشاندی
وقتی که باران نمی‌بارد. تو مهربانی ببار ای گل همیشه بهار من . . .

 

خلاصه بگم عاااااااااااااااشقتم جناب مهندس کادوهااااااااااااااات پیشم محفوظه

هم قبووووووووووووووووووولی ارشدت اونم روووووووووووووووزانه

هم هدیه سالگرد عقدمون

فدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات شم

خیلی دوووووووووووووووووووووست دارم حلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااالم کن

بووووووووووووووووووووووووووووووووس



نظرات شما عزیزان:

پرشین
ساعت22:44---23 شهريور 1394
سلام به تو نازدارم عزیزم مرسی مهمون،این بهترین هدیه است که به فکرمی دوستت دارم،آره فکرشو بکن گلم واسم یک سال پیش توی همین ماه وبلاگت رو به روز کردی،اما از اون موقع تا حالا چه اتفاق مهمی تو زندگیمون افتاده اونم به خاطر تو................مامان خانوم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: