عاشقانه هایم برای تو
درباره وبلاگ


سلام به همه اونایی که اومدن وبلاگ ما رو بخونن .من یه دختر عاشقم که 20سالمه و یه همسر خوبه خوب دارم که 25 سالشه و این جا می خوایم عاشقانه هامونو ثبت کنیم.7/8/90 عقد کردیم اما هنوز باهم تویه یه خونه نیستیم برامون دعا کنید که زوده زود بریم سر خونه زندگیه خودمون دیگه.برا همه عاشقا آرزوی خوشبختی و سعادت داریم.در پناه بهترین دوستمون خدا

پيوندها
جملات زیبا
اس ام اس
تبادل لینک رایگان
رویای ساحل
جالب
بیا تو دانلود کن
عینک ریبن
دیجی تفریح
عشق هرگز نمیمیرد
خرید کارت شارژ
Romantic
دانلود آسان
دانلود آهــنـــگ جـــدیـــد و عـــکـــس و نرم افزار
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه هایم برای تو و آدرس weloveshack.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 535
بازدید ماه : 763
بازدید کل : 65035
تعداد مطالب : 122
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
آیسین
پرشین

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 25 آبان 1392برچسب:, :: 11:10 :: نويسنده : آیسین

آهای شما

آره با شمام مرد من

هیچ می دونستی؟؟؟؟؟

 

دونه های برف از آسمون فقط برای دیدن چشمات پایین میان


اما

پاشو نو که به زمین میزارن فدای مهربونیهات میشن

 

 

کاش منم برف بودم آخه اینجوری همیشه شرمنده مهربونی هاتم

 اما یادت باشه من شبیه آدم برفی هستم ها

و شمام اینجا مثل برف

آدم برفی

اگر برف بیاید هست
اگر برف نیاید نیست
مثل من
اگر تو باشی هستم
اگر نباشی .....!

 



نظرات شما عزیزان:

پرشین
ساعت12:28---25 آبان 1392
سلام سلام

الهییییییییی

مرسی واقعا مهمونم جونه دلم و دوستت دارم دخمر برفی سفید و خوشگل خود خودم

من پیشتم توهم قول بده بمونی

برای امیشه

گرچه فاصله ها طولانی است و دوستان خالق فاصله ها

تو بمان و نشان بده عشق را به نگاه مغرور دنیا
پاسخ:تا شما باشی کجارو دارم برم اگرم یه روزی پناه کس دیگه ای شدی من جایی ندارم پس می رم پیش خدا تا مزاحمت نباشم آخه می دونم چقدر مهربونی می بوسمت تا باشی هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: